Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 663843224 +48 663202813.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: reklamacje@erebelianci.pl lub telefonicznie: +48 663843224 +48 663202813. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Wymiana towaru zakupionego na odległość możliwa jest w przypadku dostarczenia do sklepu, przez kupującego najdalej w ciągu 30 dni od daty dostawy, zakupionego produktu. 

Do przesyłki należy dołączyć informację o numerze zamówienia oraz informację na jaki inny produkt ma zostać produkt wymieniony.

Wymiany dokonywane są niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni - uzależnione jest to od dostępności towaru. Koszty wymiany towaru (przesyłek) obciążają kupującego.

Zwrot towaru zakupionego na odległość możliwy jest w ciągu 30 dni od daty dostawy.

Przesyłkę należy nadać na adres: Rebelianci Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością, pl. Jana Matejki 27/28 m7, 65-056 Zielona Góra.

Zwroty wartości towaru wraz z kosztami zakupu wykonywane są w terminie do 14 dni, od otrzymania oświadczenia. Zwroty dokonywane są na rachunek bankowy podany w wiadomości. Koszty odesłania towaru obciążają kupującego. Klient nie może odstąpić od umowy sprzedaży, w przypadku zakupu rzeczy wyprodukowanej/zmodyfikowanej według specyfikacji klienta, a także w przypadku gdy produkt dostarczony jest z zapieczętowanym opakowaniu, który po otwarciu opakowania nie może zostać zwrócony ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Wypełnij i prześlij wraz z zakupionym produktem poniższy wzór druku odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży:

 

 

Data

Imię i nazwisko

Adres

 

Formularz odstąpienia od umowy

Niniejszym informuję o chęci odstąpieniu od umowy sprzedaży zawartej z Rebelianci Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością, pl. Jana Matejki 27/28 m7, 65-056 Zielona Góra wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sad Rejonowy dla m.st. Zielona Góra pod numerem KRS 0000718617, o kapitale zakładowym 5 000 PLN, nr NIP 973-105-14-88.

Dnia……………..(data) zakupiłem/zakupiłam następujące rzeczy :

  • …..

  • …..

  • …..

Zakupu dokonałem/dokonałam na stronie Sklepu firmy Rebelianci Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością.

Niniejszym pismem informuję o odstąpieniu od umowy.

 

Podpis

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl